الأربعاء، نوفمبر 18، 2009

ارسل رسائل مجانية للموبايل ولأي رقم في مصر

 






بصوا بقي
انا عندي موقع وبجد برسل منه دلوقتى عادي جدا وبتوصل ولما تسجلوا جربوا تبعته علي رقمكم وهيوصلكم

والحاجة اللى كويسة فيه انك كل ما تسجل بتعت فى اليوم 3 رسايل

انا طبعاً بقي ببعت كتييييير وأكتر من كده

ليييييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!





طبعاً انا مسجل فيه بأكتر من ايميل ولكل ايميل بيكون ليا فيه 3 رسايل


اصل بيوصل للموبايل باسم الموقع مش برقمك

www.boswtol.com


خش وسجل وجرب بنفسك








فيه ناس بقي عاوزة تبعت برقمها

قشطة برده

الموقع ده
بيدي لكل واحد بيسجل فيه 3 رسايل في اليوم


وشغال فعلا

وأول ما تسجل ليك 10 رسايل

دا بقي بتسجل برقمك ويوصلك رسالة تفعيل ع الموبايل

وتكمل بيها التسجيل

وتدخل وترسل كل يوم 3 رسايل ببلاش يا معلم

ايه ده انا ما قولتش اسم الموقع خد يا سيدي

www.link0777.com



فيه كمان موقع و ممكن يكون معروف

www.talksms.com


دا برده برقم الموبايل بس رسالة واحدة فى اليوم
بس اهه
بتجمع من هنا ومن هنا

عيش يا مان







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق